مشهد،بلوار هاشمیه،هاشمیه ۱۸،بین صارمی ۲۴ و ۲۶،پلاک ۱۵۴،واحد ۱

نوشته های تازه

دسته بندی

درب های upvc در چه فضاهایی کاربرد بیشتر دارد؟

درب های upvc در چه فضاهایی کاربرد بیشتر دارد؟

درب های upvc در چه فضاهایی کاربرد بیشتر دارد؟

درب های upvc در چه فضاهایی کاربرد بیشتر دارد؟ محل‌های کاربرد درب یو پی وی سی آنقدرها با سایر درب‌ها متفاوت نیست. تقریبا در تمام فضاهای داخلی ساختمان‌ها، استفاده از درب یو پی وی سی پیشنهاد خوبی است؛ اما در بعضی موارد، فضاها و شرایط، استفاده از درب یو پی وی سی مزیت‌های بیشتری دارد. تا اخر این مقاله با وب سایت آراز پنجره همراه باشید.

چرا درب یو پی وی سی

مانند پنجره یو پی وی سی، درب‌های ساخته شده از این جنس نیز، ویژگی‌های جذابی دارند؛ که استفاده از آن را به‌صرفه می‌کند.
مقاومت در برابر رطوبت، عایق بودن در برابر گرما، سرما و…، عمر بالا، نصب ساده، تنوع رنگی و قیمت درب یو پی وی سی همگی از مواردی هستند که کاربرد این نوع درب را از سایر درب‌ها بیشتر کرده است.

کاربردهای درب یو پی وی سی

ویژگی‌های upvc کاربردهای آن را بیش از پیش نمایان می‌کند. در هر جایی که یک ویژگی خاص یو پی وی سی مورد نیاز باشد؛ این محصولات می‌توانند در برابر نمونه‌های مشابه انتخابی بهتر باشند. در ادامه می‌خواهیم فضاهایی را که این درب‌ها انتخابی مناسب برای آن هستند را به شما معرفی کنیم.

درب بالکن یکی از درب‌هایی است که بهتر است از جنس upvc باشد. این پیشنهاد از چند چهت موثر است. در درجه اول این درب تنها درب آپارتمان است که با محیط بیرون به طور مستقیم در ارتباط است. بنابراین سمت بیرونی آن تحت تاثیر عوامل محیطی گوناگون، از جمله آلودگی‌های مختلف، رطوبت، باد و باران و تابش مستقیم آفتاب قرار می‌گیرد.

همان‌طور که می‌دانید upvc در برابر خوردگی ناشی از رطوبت بسیار مقاوم است. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که درب بالکن شما دچار خوردگی و آسیب نمی‌شود. همین‌طور این درب، مانند پنجره دوجداره عایق خوبی در برابر گرما و سرما است. در نهایت نیز اگر می‌خواهید عایق شما در برابر دما کامل باشد؛ بهتر است حداقل درب بالکن خانه را که به طور مستقیم با محیط بیرون در ارتباط است؛ از جنس upvc انتخاب کنید.

درب سرویس‌های بهداشتی، جای دیگری از خانه است که انتخاب درب یو پی وی سی در آن می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد. اگر سن و سالی داشته باشید؛ احتمالا ورقه‌های استیل نصب شده در قسمت پایینی درب‌های چوبی سرویس‌های بهداشتی را در خاطر دارید.

طبیعی است که در سرویس‌های بهداشتی وجود آب و پاشش قطرات آن روی بخش داخلی درب اجتناب ناپذیر است. اما امروزه نیازی به این ورقه‌های فلزی ندارید. درب‌هایی با جنس upvc این نگرانی را به طور کامل برطرف کرده است. این درب‌ها کاملا در برابر آب مقاوم هستند. به نوعی می‌توان گفت این درب‌ها نسبت به آب بی‌تفاوت بوده و آب روی آنها هیچ‌گونه اثر مخربی ندارد.

 

درب های upvc در چه فضاهایی کاربرد بیشتر دارد؟