مشهد،بلوار هاشمیه،هاشمیه ۱۸،بین صارمی ۲۴ و ۲۶،پلاک ۱۵۴،واحد ۱

توری پنجره

باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی از روز بهترین راه برای ایجاد جریان هوا و تهویه طبیعی در خانه می باشد. اما بهتر است روی پنجره هایتان توری نصب کنید تا از ورود حشرات آزار رسان ، پشه و مگس و همچنین گردو غبار جلوگیری شود.

لزوم استفاده از توری پنجره های upvc :

امروزه توریهایی با قاب های آلومینیومی،یو پی وی سی،چوبی یا فلزی در انواع کشویی،پلیسه،ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها موجود است.باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید. هنگام نصب توری به قصد مبارزه با حشرات نباید چیزی را از قلم انداخت و از جمله مهمترین پنجره ها برای نصب توری ، پنجره های مربوط به سرویس بهداشتی و حمام می باشد. همانطور که توری باعث جلوگیری از ورود حشرات می شود جلوی خروج آنها را هم می گیرد.

انواع توری پنجره های دو جداره upvc :

– توری پلیسه
– توری رولینگ
– توری ثابت upvc
– توری لولایی upvc

 

جنس توری های upvc :

توری ویژه یو پی وی سی از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گردوغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند. نوع توری رولی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده ، فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است.ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،جلوی دید و نور را هم نمی گیرد. قاب توری های پنجره upvc با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد ، که هماهنگ با رنگ پنجره ها، رنگ می شوند.

توری پلیسه (آکاردئونی) : در این نوع توری چارچوب ثابت بوده و توری در چارچوب حرکت میکند . این مدل هیچ فضایی را اشغال نکرده و هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمیکند. و در فصل هایی از سال که نیازی به استفاده از توری نیست در چارچوب خود قرار میگیرد .

مهمترین مزایای توری پلیسه :

جلوگیری از ورود حشرات – جلوگیری از ورود گرد و غبار – قابل شستشو و نظافت – دارای عمر بالا و عدم زنگ زدگی تور و متعلقات – مناسب هر شرایط آب و هوایی – قابلیت جمع شدن تور و اشغال فضای کم – نصب آسان و قابل نصب بر روی هرنوع پنجره دوجداره ،چوبی ، آهنی و آلومینیومی – قابلیت تولید به صورت عمودی و افقی – استحکام و انعطاف پذیری بالا در هنگام برخورد پرندگان و اجسام خارجی

نحوه نگهداری صحیح از توری پلیسه :

1- در زمان هایی که از توری پلیسه استفاده نمی کنید توری را ببندید. 2-  از زدن ضربه و فشار به قاب و توری پلیسه خودداری نمایید. 3- گرد و غبار را به وسیله جاروبرقی تمیز کنید . 4-  اگر توری پلیسه شما به نرمی حرکت نمیکند ابتدا آن را تمیز کنید، سپس ریل بالا و پایین را با اسپری(wd40) روغن کاری نمایید . 5-  از ریختن خاک و مصالح و رنگ در هنگام بنایی ساختمان بر روی توری پلیسه ها خودداری نموده و در این مواقع با پوششی زخیم به طور کامل آن را بپوشانید .

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توری پنجره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توری پنجره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *